Julai 02, 2015

ISUZU BARU N-SERIES NPR 6 TAYAR 3 TAN

MENJUAL LORI BARU PELBAGAI MODEL
ISUZU * HINO * MITSUBISHI * NISSAN * HICOM * DAIHATSU * CHANA ERA * JAC

MENCARI LORI BARU? Ingin Besarkan perniagaan anda? Kini anda boleh dapatkan lori idaman anda dengan mudah. Saya Adam, boleh membantu dalam urusan jual beli anda. Saya Pakar dalam Penjualan Lori.
Lebih dari 100 unit telah Berjaya dijual dengan kualiti yang terbaik. 


Like FB page :-  adamjuallori


Hubungi saya segera untuk dapatkan harga dan kualiti yang terbaik dari saya
010 - 7048077 (adam)Trusted Seller
Location di Gombak MRR2
-----------------------------------
** Ready Stock
** Proses yang Mudah dan Cepat
** Bank Statement kurang (boleh whatsapp saya)
** DISKAUN Tinggi
** Boleh trade in
** Bayaran muka rendah (terma dan syarat)
** Interest yang rendah.
** 100% KUALITI yang terbaik.
** Jenis badan lori boleh diubah dengan kehendak pelanggan.
** 100% Dipercayai
** Harga dari RM82,700!!! (Chasis Only)
--------------------------------------------------------------------------
Sila sediakan dokumen seperti yang diminta oleh bank :
1. I/C
2. SSM (Melebihi Setahun)
3. Bank Statement 6 Bulan.
----------------------------------
Jika mempunyai masalah dokumen bank statement tidak kuat, boleh hubungi saya atau whatsapp saya. Syarat :
** Nama tidak blacklist.
** Record pembayaran hutang cantik.
** SSM melebihi 2 tahun
** TERHAD.
** Tiada wang pendahuluan.

PELBAGAI JENIS BADAN LORI YANG BOLEH ANDA PILIH!!
Jangan tunggu lagi sebelum tawaran berakhir!!
Hubungi saya segera untuk dapatkan harga dan kualiti yang terbaik dari saya
010 - 7048077 (adam) Trusted Seller 
Confirm anda puas hati!!

Like FB page :-  adamjuallori