Julai 31, 2015

MENJUAL LORI BARU ISUZU HICOM NISSAN MITSUBISHI HINO DAIHATSU CHANA ERA

MENJUAL LORI BARU ISUZU HICOM NISSAN MITSUBISHI HINO DAIHATSU CHANA ERA

Saya berpengalaman dalam bidang jual beli lori selama hampir 7 tahun. Untuk proses pinjaman lori baru saya boleh uruskan. Ada beberapa cara mudah untuk mendapatkan pinjaman lori. Sila hubungi saya untuk info lanjut.

Syarat-syarat bank :
1. SSM melebihi 1 tahun.
2. IC
3. Penyata akaun 6 bulan. (Jika tidak kukuh boleh hubungi saya,saya boleh bantu)
4. Rekod cantik tiada tunggakan melebihi 2 bulan.

Pelbagai jenis badan lori ada disini :
1. Wooden Cargo / kayu / kargo
2. Box Van / kotak / luton / fiber box
3. Corrugated / kontena
4. Tipper / jek 
5. Chiller / Freezer / sejuk beku / ais batu
6. Arm Roll / roro / sampah
7. Mobile Kitchen / food truck / pasar malam
8. Skylift / Tail lift / tail gate /
9. Car Carrier / Towing / Arm Roll Spec Car Carrier

Stok sentiasa ada untuk para pelanggan kami.
Proses yang cepat.

Hubungi saya segera : 
010-7048077 Adam
Kedai area Gombak KL. (Luar kawasan pun boleh mohon)